vineri, 24 iulie 2015

31 săptămâni

Trece aşa repede timpul şi, totuşi, atât de greu. Mă mişc ca o balenă pe uscat. De fapt, pe cine mint? Abia mă mişc.

De când asta mică s-a întors cu capul în jos, s-a dus şi mobilitatea mea. Dacă tot sunt nevoită să stau atât în pat (din cauza durerilor de spate, ligamente and co), m-au apucat grijile, gândurile, fricile. Cum ne vom descurca, cum mă voi împărții, cum va fi totul. Diferit, nou, surprinzător, palpitant. Pe lângă toate acestea, deprimarea că nu mai pot să țopăi sau să îl alerg pe pitic prin casă, căldurile astea afuriste care mă termină fizic. Ce să mai, sunt într-o mini depresie pre-natală. Nici nu m-aș fi gândit că voi experimenta așa ceva.

Acum vreo două zile am văzut un bebe proaspăt, de 7 zile...vai, câte sentimente ne-au năpădit pe amândoi. Emoția începutului în 3. Cât de repede s-a întâmplat totul, adaptarea, nopțile nedormite... Poate de aici toate gândurile și, mai ales, teama de nou și necunoscut...

Am primit ieri cărțile pe care le-am comandat de pe libris.ro despre venirea unei bebe nou în familie. M-am gândit că e momentul oportun să îi vorbesc celui mic (2 ani şi 3 luni) despre cum va fi viața cu bebe. O să scriu separat un post şi despre cărticele şi ce alte activități pot fi făcute împreună cu cei mici până apare noul membru al familiei.

În rest, toate bune. Am luat aproape 12 kg, mănânc multe legume şi fructe, arareori carne, săptămânal peşte, multe nuci şi semințe, cereale integrale. Aş mânca roşii non-stop și cacao (nu ciocolată, cât cacao). Toleranța la dulciuri în continuare e foarte scăzută, dacă cedez vreunei tentații mi-este foarte rău toată ziua, așa că fără dulciuri (ocazional, mai scap o înghețată din comerț, însă prefer să fac ceva dulce în casă, cu miere și să-mi satisfac pofta de dulce fără să mi se facă rău). O singură problemă am, nu prea beau apă... Aşa că îmi monitorizez numărul de pahare, am şi o aplicație care mă bâzâie să beau apa, doar, doar poate ajung si eu sa beau mai mult de 1,5 l.

Și ceva amuzant la final, caracteristic perioadei prin care trec:)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu